اتاق, دکوراسیون داخلی منزل, طراحی داخلی و معماری مسکونی, مقالات آموزشی

اتاق خواب با رنگ خاکستری و کاربردهای دکوراسیون  داخلی آن

نمونه های اتاق خواب خاکستری و کاربردهای دکوراسیون  داخلی آن : اتاق خواب یکی از مهمترین اتاق های خانه است. در تمام طول روز ما با رویای لحظه ای زندگی می کنیم که خود را به رختخواب می بریم. در مورد دکوراسیون این فضا  ما ، انتخاب رنگ های خنثی گزینه خوبی برای ایجاد فضایی آرام خواهد بود. علاوه بر سیاه و سفید ، بیان شده است که رنگ خاکستری در روانشناسی انسان تأثیر آرامش بخشی دارد و آرامش را فراهم می کند. رنگ های خاکستری توسط بهترین طراحان در اتاق خواب خود امتحان شده است ، در نتیجه نوع دکوراسیون اتاق خواب شما قطعا می خواهید داشته باشید.در ادامه ، در مورد مطالب اتاق خواب خاکستری و کاربردهای دکوراسیون در این محتوا صحبت خواهیم کرد.

پنجاه رنگ خاکستری برای دکوراسیون منزل

قدرت تکسچر مخمل در دکوراسیون داخلی

می توانید از بافت مخمل در هر گوشه اتاق خواب خود استفاده کنید. مخصوصاً پرده های مخملی خاکستری ، روتختی ، مبلمان و حتی کاغذ دیواری به شما کمک می کند تا به اتاق خواب خود شخصیت ببخشید.  علاوه بر این ، به عنوان یک پیشنهاد دکوراسیون ، ما طراحی چراغ خواب را در چنین اتاق خواب هایی توصیه می کنیم.

حس دعوت کنندگی رنگ خاکستری

این می تواند جایگزین متفاوتی باشد که یکی از دیوارهای اتاق خود را خاکستری تیره کنید و به دیوار دیگر ظاهر آجر سفید بدهید. اگر می گویید “نه ، این برای من کمی پیچیده است” .  می توانید دیوارهای دیگر را سفید نگه دارید و اتاق خود را با نقاشی های زیبا تزئین کنید.

خاکستری متالیک ؛ مشتاقانه منتظر است

با استفاده از بافت فلزی اتاق خود را که رنگ اصلی آن خاکستری است مدرن کنید. یک صندلی از جنس استنلس استیل ، یک چراغ پایه فلزی به شما این امکان را می دهد تا از یک سبک داخلی آینده نگر در اتاق خواب خود استفاده کنید.

سیاه و سفید و خاکستری در اتاق خواب

در اینجا یک پیشنهاد عالی برای شما ارائه می شود ؛ می توانید عکس سیاه و سفید مورد علاقه خود را که روی کاغذ دیواری نقاشی شده خاکستری رنگ شده است ، چاپ و قاب بندی کنید … . می توانید عکس مورد علاقه خود ، خاطرات خود از شبی را که با دوستان خود گذرانده اید یا ترکیب فوق العاده ای که در اینترنت پیدا کرده اید ، چاپ و قاب بندی کنید.

قبل از تماس با خاکستری خسته کننده ، دوبار فکر کنید!

اگر رنگ های ساده را خسته کننده می دانید و طرفدار تزئینات پرانرژی هستید ، می توانید کاغذ دیواری های مینیمالیستی با طرح هندسی خاکستری سفید را با بالش هایی با طرح های رنگارنگ ترکیب کنید. به ویژه هماهنگی رنگ زرد با خاکستری را نمی توان نادیده گرفت. هنگام انتخاب الگوهای بالش ، اگر دیوارهای شما بسیار دقیق هستند ، استفاده از نقوش ساده مفید خواهد بود.

یک فضای زندگی آرام برای خود شما

اگر انتخاب شما یک اتاق خواب است که واقعاً شما را آرام می کند ، مطمئن شوید که تمام مبلمانی که در اتاق خود با کاغذ دیواری خاکستری روشن استفاده می کنید سفید و سایه های روشن خاکستری است. حتی می توانید از رنگ کرم در کنار خاکستری استفاده کنید. گیاهان با ظاهر تزئینی مدرن ؛ مانند اسطوخودوس … شما یک اتاق خواب آرام با چراغهای سر سفید ، پتوهایی با رنگهای بنفش یا آبی پاستلی خواهید داشت. پیشنهاد دیگر این است که در این اتاق آرام ، یک بخور منحصر به فرد و معطر عجیب و غریب روشن کنید.

خاکستری گرم ترین رنگ است. هماهنگی آبی و خاکستری

اگر فکر می کنید خاکستری یک رنگ سرد است. ما با ایده ای روبرو هستیم که تفکر شما را تغییر خواهد داد. اگر از پالت رنگ آبی تا خاکستری استفاده می کنید ، مطمئناً از این ایده منصرف می شوید. علاوه بر این ، اگر در انتخاب مبلمان ترجیحات روستایی را ترجیح می دهید. شما یک اتاق خواب گرم خواهید داشت ، هیچ نسیمی از بادهای سرد نخواهد بود.

استفاده از یک فرش خاکستری بزرگ برای پوشاندن اتاق خواب و انتخاب مبل پوشیده از پارچه ، هوایی پیچیده به فضا می بخشد. توصیه می کنیم از محصولات تزئینی کوچک در دکوراسیون این اتاق  بیزار باشید . با شمع ، قاب ، منسوجات می توانید فضای پیچیده را بیشتر تقویت کنید. همچنین اگر یک اتاق خواب بزرگ دارید ، می توانید با افزودن قفسه کتاب اتاق خود را به مکانی تبدیل کنید که نمی خواهید روزهای یکشنبه از آنجا خارج شوید.

در این محتوا ، ما سعی کردیم پیشنهادات و ایده هایی در مورد اتاق خواب خاکستری به شما ارائه دهیم. ما می خواهیم به شما نشان دهیم که رنگ خاکستری آنطور که فکر می کنید خسته کننده نیست. اگر می خواهید یک اتاق خواب خاکستری داشته باشید ، می توانید از تیم حرفه ای واران آرک  خدمات دریافت کنید. اگر می خواهید نظرات خود را در مورد این موضوع بیان کنید . و یا در مورد هر چیزی از ما سالی بپرسید ، می توانید با ما تماس بگیرید.

 

 

بر گرفته از پویانو

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *