طراحی سه بعدی نمای ساختمان

طراحی نما از جمله با اهمیت ترین زمینه هایی است که در معماری و طراحی ساختمان وجود دارد.قطعا همه ما تجربه هایی از دیدن نماهایی زیبا را داشته و میدانیم تا چه میزان می تواند تاثیرگذار باشد.

قطعا چقدر دلنشین می باشد اگر بتوانیم ساختمانی با چنین نماهای زیبایی داشته باشیم و یا ساکن یکی از این ساختمان های قشنگ باشیم.با توجه به اینکه نخستین ارتباط اشخاص با یک پروژه ساختمانی از راه نمای خارجی آن شکل می گیرد، طراحی نمای ساختمان تأثیر زیادی در تلقی و برداشت اشخاص از کیفیت و نوع ساخت پروژه شما دارد.

یک طراحی قشنگ و اجرای با کیفیت در نمای ساختمان می شود تأثیری ماندگار بر ذهن مخاطب بگذارد.هدف این دفتر طراحی و اجرای نماهای ساختمانی یونیک، ویژه و قشنگ به همراه انتخاب بهترین مصالح و با هزینه مناسب هست.در پروسه طراحی نما در واران آرک با توجه به سلیقه و خواست کارفرما، طراحی در سبک های مدرن و کلاسیک با استفاده از مصالح مدنظر گرفته شده شکل خواهد گرفت.

 

varanArch 3d Design 1
varanarch 3d indoor design

طراحی نمای داخلی

آیا یک طراحی کافی می باشد و یا قصد دارید چند نمونه طراحی نما برای شما تهیه شود؟

گاهی مالکان ترجیح می دهند به جای داشتن فقط یک نمونه طراحی چند نمونه طراحی نما در واران آرک داشته و از میان آنها یکی را انتخاب کنند.این مورد هم خوبی های خود را دارد. در این شرایط واضح است مبلغی به هزینه طراحی نما افزوده خواهد شد.

آیا نیاز به نقشه های اجرایی می باشد یا خیر؟

گاهی مالکین مضاف بر نقشه ها و جزئیات ارائه شده به شهرداری برای دقت بیشتر عملیات اجرایی احتیاج به نقشه های فاز ۲ دارند.

این نقشه ها که مضاف بر نقشه های مورد احتیاج شهرداری می باشد دارای هزینه مازاد بر رقم توافق شده برای گرفتن تاییدیه کمیته نما هست.

Order Tracking

برای پیگیری سفارش، لطفا شماره سفارش و آدرس ایمیل خود را در کادرهای زیر وارد کرده و دکمه پیگیری را فشار دهید. شماره سفارش از طریق رسید و ایمیلی که به شما ارسال شده در اختیارتان قرار گرفته است.

ثبت تیکت

ارتباط با ما


    varan arch design

    چرا باید طراحی سه بعدی واران آرک را انتخاب کنیم؟

    در پروسه طراحی نما با توجه به سلیقه و خواست کارفرما، طراحی در سبک های مدرن و کلاسیک با استفاده از مصالح مدنظر گرفته شده شکل خواهد گرفت.

    varan arch design

    هدف گروه طراحی واران آرک طراحی و اجرای نماهای ساختمانی یونیک، ویژه و قشنگ به همراه انتخاب بهترین مصالح و با هزینه مناسب هست.