مقالات آموزشی

معماری سبک منیمالیسم

Minimalist Modern:
مینیمالیسم بیش از یک قرن معماری را شکل داده است. جنبش مدرنیست با استقبال از مواد جدید و رد زیور آلات ، معماری مینیمالیسم را از طریق استفاده منطقی و کارکرد پایه ریزی کرد. در طول قرن 20 ، معماران هنگام کار با شیشه ، فولاد و بتن مسلح به مینیمالیسم بازگشتند. با گذشت زمان ، طرح های مینیمالیستی و مدرنیستی بیشتر با هزینه ، ساخت و زیبایی گره خوردند

مینیمالیسم بعنوان یک جنبش هنری پس از جنگ جهانی دوم آغاز شد و بعداً در 1960 و 1970 به زیبایی شناسی برجسته طراحی تبدیل شد. معماری مینیمالیستی در اواخر دهه 1980 در لندن و نیویورک مشهور شد ، جایی که پروژه ها اغلب دارای جزئیات ساده ، زمینه های سفید پررنگ و مبلمان کم نظیر بودند. در معماری معاصر ، مینیمالیسم ترکیبی از خطوط تمیز ، یک پالت مصالح تصفیه شده و پروفیل های معماری است که معمولاً به هندسه نمادین گره خورده اند. تأثیرات بسیاری از جمله جنبش های De Stijl و Bauhaus و معماری سنتی ژاپن وجود دارد. اصطلاح مینیمالیسم نیز برای توصیف هنگامی که موضوعی به عناصر ضروری آن تقلیل یابد ، به کار رفته است.

با نگاهی دقیق به طراحی مسکونی ، پروژه های زیر در تقابل با رویکردهای ساده و مینیمالیستی در مناطق روستایی تر هستند. آنها به عنوان پروژه های مدرنیست ، با توجه به مواد و جزئیات ، اشکال ساده ای دارند. هر دو ساختار مستقل و چندین ساختمان با هم ، آنها نشان می دهند كه چگونه معماران خانه ها را سازماندهی می كنند و در اطراف برنامه ها ، مناظر و چشم اندازهای مختلف عقب نشینی می كنند.

اگر به دنبال طراحی چنین خانه هایی در این سبک هستین به ما ایمیل بزنید info@varavarch.irیا از طریق شماره تلفن 06132926786

اسمیت هاوس خانه ای تعطیلاتی است که در ساحل اقیانوس اطلس نوا اسکوشیا و در مجاورت مزرعه معمار (شوباک) واقع شده است. این خانه شامل سه غرفه در یک مکان دو هکتاری است که از یک حوض نمک در شرق به یک اقیانوس جسورانه در غرب گسترش یافته است. این پروژه به عنوان یک پروژه شهری شهری و تشکیل یک دهکده همراه با خانه های دیگر طراحی شده توسط معمار در سایت دهکده ماهیگیری قدیمی ساخته شده است. حیاط های متعددی بین سازه هایی که تشریفات روزمره زندگی را تشکیل می دهند ، قرار گرفته اند

 

 

اگر به دنبال طراحی چنین خانه هایی در این سبک هستین به ما ایمیل بزنید info@varavarch.irیا از طریق شماره تلفن 06132926786

3مربع به خانه از طریق یک جنگل صنوبر انبوه از جنوب نزدیک می شود ، زیرا منظره دریاچه به آرامی در ضلع شرقی باز می شود. جنگل صنوبر یک دیوار پشتی طبیعی و مشخصه برای محل ساخت و ساز تشکیل می دهد. این به عنوان یک مانع بصری قوی در امتداد مرز غربی طرح عمل می کند. خط موزون سنبه ها در کنار ساحل یک ویژگی اساسی برای باز شدن چشم انداز از داخل خانه و ایجاد حریم خصوصی هنگام مشاهده ساختمان از دریاچه است.

مینارک تصمیم گرفت خانه یخی را به عنوان یک پناهگاه آرام خانوادگی طراحی کند که به طور هماهنگ ساکنان را با محیط طبیعی اطراف متصل می کند و در عین حال بهترین مواد پایدار ، سازگار با محیط زیست و فن آوری های کارآمد انرژی را ترکیب می کند. شامل دو اتاق خواب و یک سرویس بهداشتی ، به علاوه یک اتاق زیر شیروانی. این طراحی ساده بر روی قابلیت ایجاد یک محیط زندگی سالم برای خانواده متمرکز است.

 

اگر به دنبال طراحی چنین خانه هایی در این سبک هستین به ما ایمیل بزنید info@varavarch.irیا از طریق شماره تلفن 06132926786

 

MIMA Light اکتشافی در ساخت مدولار است که سبک بودن را با یک تصویر نمادین و حداقل ترکیب می کند. این خانه به دلیل آستر قرار دادن پایه با آینه ، به گونه ای طراحی شده بود که به ظاهر از سطح زمین بالا می رود. در خارج ، از چند زاویه قابل ارزیابی است. در داخل ، راحتی یک پوشش یکنواخت در کاج با جزئیات مینیمالیستی ترکیب شده و یک فضای دعوت کننده برای باز شدن ایجاد می کند. کیفیت اجزا و مواد آن ترکیبی رنگی با رد پای کوچک ایجاد می کند.

 

ترجمه :تیم واران آرک

ازسایت:/www.archdaily.com

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *