دکوراسیون داخلی منزل, طراحی داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی منزل

طراحی دکوراسیون منزل ; مهم ترین نکته این است که ;چگونه نقاط قوت خانه را نمایان و نقاط ضعف اون رو پنهان کنید; در عین این حال برای همه جذاب به نظر برسد.

ما با چندین طراح بزرگ صحبت کردیم . و خواستیم برامون از تجربه ها و نظراتی  که راجع به طراحی دکوراسیون به دست آوردن   صحبت کنند. نکته قابل توجه این متن این است که ; سعی شده با حداقل میزان خسارت به حساب بانکیتون رخ بده.

1. درب ورودی

اگر میخواهید در نگاه اول خانه تان خوب به نظر برسد ; سعی کنید از رنگ های شاد و براق برای رنگ کردن در استفاده کنید .لارا آلن  برت ، بازیگر سینما در نیوجرسی : “قرمز در بسیاری از فرهنگ ها رنگ خوشبختی است.قبلادر امریکا درب قرمز به معنای “استقبال” از مسافران خسته بود . و در کلیساها به عنوان یک پناهگاه امن است. به گفته کریستوفر برینینگ ;( طراحی دکوراسیون در سانفرانسیسکو )، در طراحی دکوراسیون دو رنگ دیگر به نفع خود به چشم می خورد: نارنجی و زرد.هر دو رنگ با شادی و گرما همراه هستند. یک مورد که باید بهش اهمیت داد ; درب هایی با ظاهر تکراری و یکسان. از شر آن خلاص شوید و به در ورودیتان ظاهر متفاوت بدهید.

درب ورودی

2. رنگ های دیوار را روشن و خنثی نگه دارید

به رنگهایی مانند بژ یا خاکستری بچسبید ; به خصوص در طبقه اول ، جایی که جریان مهم است و پر رفت و آمد.برینینگ (طراح آمریکایی )می گوید: “شما می خواهید انتقال های سخت را به حداقل برسانید.” دیوارهای خنثی بیشترین انعطاف پذیری تزئین را به شما می دهند . به شما امکان می دهد لوازم جانبی خود را به راحتی تعویض کنید .و اگر دو اتاق کوچک در کنار یکدیگر دارید ; نقاشی کردن آنها با همان رنگ خنثی به آنها در بزرگ تر دیده شدن کمک میکند . آلن برت در این زمینه پیشنهاد کرده ; که یک رنگ انتخاب کنین ; و سایه های آن را تغییر دهید برای رنگ اتاق های مختلفان.

طراحی و رنگ آمیزی مناسب خانه

3. مطمعن شوید که چیدمان مبل و صندلی در مکالمات لطمه وارد نکنه

به یک لابی خوب هتل فکر کنید ; مبلمان به صورت گروهی ترتیب داده می شوند که شمارو دعوت به مکامله میکند.میشل لین ، طراح مستقر در دالاس : “هنگامی که مبلمان را در اتاق نشیمن خود قرار می دهید ; یک حس تعادل و صمیمیت را هدف بگیرید. “یک منطقه گفتگو که دارای شکل U است. با یک کاناپه و دو صندلی که در هر انتهای میز قهوه قرار گرفته ;.یا به شکل H قرار گرفته اند. یک شکل H با یک مبل مستقیم از دو صندلی و یک میز قهوه در وسط “. یک اشتباه معمول برای جلوگیری از آن: فشار دادن تمام مبلمان به دیوار. او می گوید: “مردم این کار را انجام می دهند ; زیرا تصور می کنند اتاق آنها بزرگتر به نظر می رسد ; اما در واقعیت ، شناور بودن مبلمان از دیوارها باعث می شود اتاق بزرگتر شود.”

 چینش مبلمان

نمونه ای از چینش مبلمان

4. بگذارید نور افتاب در خانه نمایان شود

لین می گوید: “وقتی نوارهای کدر و قدیمی منسوخ می شوند ،از نظر طراحی دکوراسیون یک پنجره برهنه بهتر از یک زشت است.” در حالت ایده آل ; پانسمان های پنجره باید کاربردی و ظریف باشند.

فکر کنید که تخته ها با صفحه های تمام طول جفت شده اند;اگر اتاق شما در معرض تابش شدید خورشید قرار دارد ; از رنگهای کم رنگی استفاده کنید که محو نمی شوند. بیشتر پارچه های سبک برای پانل ها ، مخلوط های پنبه ، کتان و ابریشم است زیرا تمایل به چسبیدن خوب دارند.

نور آفتاب

5.در هر اتاق حداقل یک آینه قرار دهید

برینینگ می گوید: “آینه ها در طراحی دکوراسیون می توانند باعث شوند ; دکوراسیون یک فضا روشن تر به نظر برسد زیرا در گفتن نور گزافه گویی دارند.” اما قرار دادن یکی در نقطه اشتباه می تواند تقریباً به همون اندازه نتیجه عکس داشته باشد.آینه ها را روی دیوارهای عمود بر پنجره ها قرار دهید ; نه مستقیماً در کنار آنها. آویزان کردن آینه به طور مستقیم ; در مقابل یک پنجره می تواند نور را از پشت پنجره گزاف گویی کند.

اثر آینه

6.نصب آثار هنری بر دیوارتان

برینینگ می گوید: “در طراحی دکوراسیون چیزی مضحک تر از آویزان کردن هنر کوچک بد بو روی دیوار نیست”.وسط تصویر باید در سطح چشم آویزان شود. اگر یک نفر کوتاه است و دیگری قد بلند ، متوسط ​​قد آنها است. همچنین مقیاس را در نظر بگیرید. دکوراسیون برای یک دیوار بزرگ ، بزرگ با یک قطعه بزرگ یا گروه های کوچکتر به سبک گالری بروید. برای نصب چند اثر ; تصاویر را خیلی فاصله ندهید. 5 تا 10 سانتی متر بین موارد معمولاً به بهترین شکل به نظر می رسد.

اثر هنری بر دیوار

7.لایه روشنایی

در طراحی دکوراسیون مناسب هر اتاق باید دارای سه نوع روشنایی باشد; محیطی,که نور کلی را فراهم می کند و اغلب از وسایل سقفی ناشی می شود. وظیفه ، که اغلبد در یک جزیره آشپزخانه یا  دکوراسیون یک گره خواندن یافت می شود. و لهجه ، که بیشتر تزئینی ، برجسته ، مثلاً ، اثر هنری است. برای یک اتاق نشیمن ، حداقل باید 3 وات در هر مترمربع داشته باشید.یکی از ترفندهای تصویری که برینینگ با استفاده از ابزار نوری. وی می گوید: “قرار دادن یک چراغ قوطی یا یک مشعل در گوشه  براق و بر روی سقف است; و باعث می شود اتاق بزرگتر به نظر برسد.”

8.فرش ها

این قواعد اساسی را برای یک فرش اتاق دنبال کنید: “در یک اتاق نشیمن ; هر چهار پا مبل و صندلی در یک گروه مبلمان باید روی آن قرار بگیرد ؛ فرش باید فضای صندلی را مشخص کند.”

وی می افزاید: “حداقل باید دو پای جلو مبل و صندلی روی آن قرار گیرد.” حتی اتاق های نشیمن با نسبت های کمتر از سخاوتمندانه معمولاً به یک فرش 8 تا 10 مترمربع یا 9 تا12 مترمربع احتیاج دارند ; تا به طور مناسب در محل نشیمن قرار بگیرند. با اندازه فرش خیلی کوچک بروید; و همه چیز خارج از مقیاس است.

 

درب ورودی

نقش مبل در تزیین خانه

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *