طبق شرح متن ارائه شده توسط معماران. نور و متریال های به کار رفته در طراحی داخلی بوتیک لباس توسط تیم طراحی forte_forte مانند یک صدف دریایی در سواحل، در هم آمیخته و هماهنگ شکل گرفته اند. ایده طراحی این فضای خرده فروشی با گفتگو و تبادل ایده بین Giada forte و Robert Vattilana گسترش یافته است. تاثیر متریال و فرمها با هر فصل جدید بیشتر غنی شده و تعدیل می شود. و روندی را که هم قابل شناسایی است. و هم به طور مداوم در حال تکامل است شکل می دهد. در دکوراسیون مغازه سبک و ترکیب بندی با توجه به موقعیت مکانی ، شهری و جغرافیایی و موجودیت فضا شکل گرفته است. بنابراین زبان معماری بدون اینکه به تم خاصی تبدیل شود. ،انعطاف پذیری و گویش بومی به خود می گیرد.
بوتیک لباس وموقئیت آن:
این بوتیک لباس با ابعاد حدودا 70 متر در مرکز شهر ، از بیرون با یک درب شیشه ای عریض و باز طراحی شده است. که نور بیشتر و عمیق تری را داخل بوتیک وارد نماید. در امتداد مقطع مستطیلی شکل فضا ، به طور ریتمیک با درهم تنیدگی تیرهای چوبی سبک ، مانند آرک یک توالی از پنج دروازه ایجاد شده است. که این ترکیب بندی منحصر به فرد ساختارهای ساده فضا را تشکیل داده اند.
گزارشی از کل جزئیات طراحی داخلی بوتیک
مبلمان متشکل از یک آینه سه قطعه ای با طراحی مدرن است. که مانند یک حیاط تازه و دلپذیر در مرکز اتاق توسط یک نیمکت صلب گرد. و یک گلدان با برگ های غول پیکر دیزاین شده شده است.
اتاق های پرو در پشت بوتیک لباس و با پرده های متحرک مخملی تفکیک شده است. در اتاق پرو رنگ طلایی در خارج ، صورتی و سبزآبی دکوراسیون فضا را برجسته می کند.
کانتر پذیرش با متریال برنج و با ورق طلا پوشانده شده است. که در کمدها و قسمت بالا متریال طلایی به صورت حجمی براق امتداد یافته است. که راه پله اختصاصی را در خود جای داده در کل فضای بوتیک داستانی را روایت می کند که هم منطقی و هم احساسی است. و تم دریایی را منعکس میکند که از در هم آمیختن رنگ ها و عناصر شکل گرفته است.
بازنشراز نشریه معماری آرل
منبع: آرک دیلی