وبلاگ

خانه, دکوراسیون داخلی منزل, طراحی داخلی, مقالات آموزشی

سرمه ای با چه رنگ هایی ست می‌شود؟

رنگ سرمه ای با چه رنگی ست ست؟

سرمه‌ای یکی از رنگ‌هایی است که همیشه طرفداران خود را داشته و هیچ گاه از مد نمی‌افتد و علاوه بر لباس و پوشاک، در دکوراسیون خانه نیز کاربرد فراوان دارد. به همین جهت نیز در این مطلب به معرفی رنگ های ست سرمه ای پرداخته‌ایم تا به سوال رنگ سرمه ای با چه رنگ هایی ست می‌شود پاسخ داده باشیم. با ما همراه شوید.

 

سرمه‌ای رنگی باوقار، لوکس و کلاسیک به حساب آمده و با تم‌های رنگی فراوانی ست می‌شود. و به راحتی می‌توان از آن در سبک‌های دکوراسیون مختلفی استفاده کرد. تیرگی این رنگ همه را به خود جلب می‌کند. و زمانی که با رنگ‌های روشنی ست می‌شود نیز چشم‌نوازی خاصی را ایجاد می‌کند. اما اگر در استفاه از این رنگ در دکوراسیون خانه دقت نداشته باشید و از رنگ‌های روشن مکمل آن به خوبی استفاده نکنید، ممکن است باعث شوید که خانه‌تان اندکی دلگیر به نظر برسد. پس بهتر است قبل از استفاده، بدانید سرمه ای با چه رنگ هایی ست می‌شود. و سپس از آن در منزل خود استفاده کنید. در ادامه به معرفی تعدادی از رنگ‌هایی که به خوبی با سرمه‌ای ست می‌شوند را با هم مرور می‌کنیم.

رنگ ست سرمه ای

ست سرمه ای و سفید همراه با رنگ آبی

کافی است چند لحظه به این تصویر نگاه کنید تا درک کنید. که چرا سرمه‌ای و سفید همراه با طیفی از رنگ آبی یک ست مناسب برای خانه هستند. رنگ سفید یکی از بهترین رنگ‌های ست برای رنگ سرمه ای به حساب می‌آید. و از رنگ آبی نیز می‌توان به عنوان رنگ سورم در این ترکیب رنگ زیبا و چشم‌نواز استفاده کرد. توجه کنید که در این ترکیب رنگ با توجه به سلیقه خود می‌توانید از طیف‌های مختلف آبی و همین طور طیف‌هایی از رنگ سفید را استفاده کنید. و لزومی ندارد که حتما سفید و آبی مطلق را در دکوراسیون خود استفاده کنید.

رنگ ست سرمه ای با آبی

ست رنگ سرمه‌ای و رنگ‌های روشن و شاد

تیرگی رنگ سرمه‌ای را با استفاده از رنگ‌های روشن و شاد و باطراوت خنثی کنید. و حال و هوای خانه خود را دلپذیرتر کنید. تناژ تیره رنگ سرمه‌ای را با استفاده از رنگ‌هایی نظیر آجری، سبز لیمویی، زرد لیمویی، نارنجی و رنگ مرجانی،  متعادل‌تر کنید.

سرمه ای با چه رنگی ست میشود

با استفاده از سبز زمردی، زرد طلایی و قرمز تمشکی به فضاهای رسمی روحی تازه ببخشید. سرمه ای را با قرمز و سفید ترکیب کرده و یک فضای دلنواز را در منزل خود ایجاد کنید. برای نمونه می‌توانید از کوسن‌هایی با رنگ سفید و قرمز همراه با مبلمان سرمه‌ای رنگ بهره ببرید.

ترکیب رنگ سرمه ای و قرمز

ترکیب سرمه ای و رنگ های خنثی

دنبال ایجاد مکانی آرام‌بخش در منزل خود هستید؟. به فضای بیرون نگاه کرده و ببینید که در طبیعت و اطراف خود چه رنگ‌هایی با رنگ سرمه‌ای همراه و ترکیب شده‌اند؟. آجرهای سفید رنگ، رنگ‌هایی که در خط ساحلی شاهد آن هستید.حصیرها و نیزارهایی که در طبیعت دیده می‌شوند. و میزهای بتونی سفت و سختی که روی آن‌ها می‌نشینیم از جمله رنگ‌های خنثی موجود در اطراف ما هستند. که به زیبایی هرچه تمام با رنگ سرمه ای ترکیب و ست می‌شوند. و در صورت استفاده از آن‌ها، آرامشی شبیه به آرامش موجود در طبیعت را به خانه خود خواهید آورد.

ست رنگ سرمه ای با رنگ های خنثی

ترکیب آبی و نارنجی با رنگ سرمه ای

آبی و سرمه‌ای دو رنگ در یک طیف هستند و شاید به تنهایی با یکدیگر ست خوبی نباشند. امتا وقتی یک رنگ متضاد مانند نارنجی به آن‌ها اضافه می‌شود. شاهد یک ترکیب ایده‌آل برای ست این رنگ هستیم. برای نمونه در تصویر زیر دیواری سرمه‌ای رنگ را مشاهده می‌کنید که همراه با رنگ‌های جزئی از نارنجی و آبی چه ترکیب دلنشینی را بوجود آورده است.

ست رنگ آبی و نارنجی و سرمع ای

زرد و سرمه‌ای، ترکیبی خاص و پرطرفدار

سرمه‌ای همراه با زرد نیز یکی دیگر از ست‌هایی است که مطمئنا آن را بارها دیده‌اید. در تصویر زیر تنها استفاده از دو شاخه گل در یک پس‌زمنیه تیره رنگ سرمه‌ای، زیبایی خاصی پدید آورده است.

ترکیب زرد و سرمه ای

سرمه‌ای و سبز زیتونی

سبز زیتونی نیز یکی از رنگ‌هایی است که به خوبی با رنگ سرمه ای ست می‌شود. و از طرفی نیز یکی از رنگ‌های خاصی است که در صورت استفاده از آن در منزل خود یک دکوراسیون منحصربه‌فرد و به ‌یادماندی خواهید داشت.

سرمه ای و زرشکی، یک ترکیب رنگ لوکس

اگر قصد دارید اتاق لوکس و شیکی مانند اتاق ستاره‌های هالیوود داشته باشید استفاده از رنگ سرمه ای همراه با زرشکی به شما در این راه کمک بسیاری خواهد کرد. با استفاده از این رنگ در اتاق و بهره بردن از رنگ زرشکی به عنوان رنگ مکمل آن، بدون شک یکی از بهترین و دوست داشتنی‌ترین اتاق‌ها را خواهید داشت.

زرشکی و سرمه ای را با هم ست کنید

سرمه ای و کرمی

به رنگ کرمی در قسمت ست کردن رنگ سرمه ای با رنگ‌های خنثی اشاره کردیم، اما با توجه به اینکه کرمی یکی از اصلی‌ترین رنگ‌های ست سرمه‌ای به حساب می‌آید، بهتر است دوباره به آن اشاره کرده و تصاویری از آن را همراه با این رنگ مشاهده کنیم.

سرمه ای با چه رنگی ست می شود؟
سرمه ای با چه رنگی ست می شود؟

در این مطلب سعی شده معرفی رنگ‌هایی که با رنگ سرمه ای ست می‌شوند پرداخته و به سوال سرمه ای با چه رنگی ست می‌شود پاسخ داده شود. در نهایت پیشنهاد می‌کنیم مطلب چه رنگ‌هایی با هم ترکیب می‌شوند را نیز مطالعه کرده و با ترکیب سایر رنگ‌ها با یکدیگر نیز آشنا شوید.

منبع:توکامگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود نیم بها

پشتیبانی از سرورهای داخل!

پشتیبانی 24/7

پشتیبانی همیشگی!

پرداخت آنلاین

تمامی کارتهای عضو شتاب

سرعت در طراحی

سرعت و دقت در طراحی

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ستون کناری