طراحی دکوراسیون آشپزخانه, مقالات آموزشی

پلان آزاد – طراحی داخلی آشپزخانه اوپن با پلان آزاد و ترفند های دکوراسیونی آن

پلان آزاد

پلان آزاد

نکات طراحی آشپزخانه مدرن با پلان آزاد

هنگام تبدیل آشپزخانه سفید موجود به یک طرح پلان آزاد ، عاقلانه است که آن را به روشی متعادل با بافت ها و فرم های مختلفی که در منطقه اصلی زندگی استفاده می شود. ، ترکیب کنید. اما فراموش نکنید که چند صفحه الهام بخش ایجاد کنید که در ابتدا به سبک در منطقه زندگی اصلی اشاره دارد. این کار ترکیب بافت های قدیمی و جدید را برای شما آسان می کند.

اگر تحت تأثیر معماری دوره نوستالژیک باشید ، می توانید سبک غنی شده با جزئیات صنعتی روستایی را بدست آورید. ، دقیقاً مانند اینجا. تصمیم بگیرید که هنگام شروع کار نقش اصلی آشپزخانه چه خواهد بود. و برای جلوه ای پویا ، کابینت های قاب دار کلاسیک را با جزئیات مدرن احیا کنید به جای اینکه آن ها را به حال خود رها کنید.

جزیره های نصب شده در آشپزخانه پلان آزاد

پلان آزاد

پلان آزاد

نکته کلیدی آشپزخانه ها ، که به یک فضای زندگی تبدیل می شود. و در آن می توان فعالیت های مختلفی را انجام داد ، واحدهای جزیره هستند. از این واحدها که متناسب با شخص و نیاز آنها شکل می گیرد ، به عنوان فضای گپ یا محل مطالعه نیز استفاده می شود. همچنین امکان سرویس فست فود در آشپزخانه را فراهم می کند. و از همه مهمتر فضای ذخیره سازی اضافی ایجاد می کند.

اگر در حال طراحی آشپزخانه با واحد جزیره هستید ، می توانید هنگام برنامه ریزی برای تهیه اجاق گاز ، فر تو کار یا سینک ظرفشویی در جزیره ، با مهمانان به گپ و گفتگو ادامه دهید. از دیگر مزایای آن این است که از واحدهای جزیره به جای میز استفاده می شود. و هودهای جزیره به عنوان یک نور شیک عمل می کنند.

آشپزخانه پلان آزاد

آشپزخانه پلان آزاد

مدل های آشپزخانه اپن

چگونه می توان خانه هایی را که آشپزخانه به مناطق اصلی زندگی باز می شود ، بهتر برنامه ریزی کرد؟ اگر به فکر از بین بردن مرزهایی هستید که شما را از آشپزخانه جدا می کند. ، این ایده ها فقط برای شما مناسب است.!

فضاهای زندگی در حال کوچک شدن هستند. در آپارتمانهای 1 + 1 و استودیویی و 2 + 1 اغلب می توانید به آشپزخانه های روباز برخورد کنید. با این حال اکنون مرزهای بین آشپزخانه و محل زندگی اصلی در حال از بین رفتن است.

با کاهش زمان سپری شده در خانه ، آشپزخانه در حوزه اجتماعی گنجانده شده و بخشی از آن می شود. برای برنامه ریزی بهتر چنین فضای زندگی می توانید نگاهی به این ایده ها بیندازید.

نکات استفاده از پیشخوان در آشپزخانه :

اگر پیشخوان آشپزخانه رو به بقیه فضا باشد ، ارتفاع 30 سانتی متری بالاتر از پیشخوان می تواند به عنوان یک تقسیم کننده ایده آل عمل کند.

فضای کوچک عملکردی: اگرچه فضا باریک است ، هم گوشه نشسته کاربردی ایجاد می شود. و هم یک صفحه و قفسه بزرگ در آن گنجانده می شود. این گوشه همچنین مرزی است که فضای آشپزخانه را از بقیه فضا جدا می کند و بر عملکرد آن تأکید می کند.

رابطه فضا و مبلمان: گرچه آشپزخانه اپن راه حلی است که باعث تازه سازی فضا و صرفه جویی در فضا می شود. ، اما اگر خانه کوچکی دارید ، متناسب با اندازه فضا حتماً مبلمان کوچک را انتخاب کنید.

حس تداوم در آشپزخانه : اگر می خواهید آشپزخانه را به عنوان بخشی از فضای زندگی کاملاً ارزیابی کنید. ، می توانید از بعضی از وسایل آشپزخانه به عنوان تزئینی استفاده کنید. به عنوان مثال ، صفحات آویز به دیوار

قفسه بندی های باز: واحدهای قفسه باز فضای صمیمی و گرم تری را برای آشپزخانه ایجاد می کنند. به خصوص در آشپزخانه های سبک اسکاندیناوی یا کشور نیز می توانند بسیار شیک باشند.

فضای باریک: در یک فضای نشیمن با پلان باز و باریک ، مراقب باشید تا حد امکان طرح کابینت آشپزخانه را ساده انتخاب کنید ، بدون تورفتگی و حتی سطح براق و بدون دسته.

منبع: پویانو

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *